Główne zadania:
Aktywna promocja portfolio do grupy docelowej, przede wszystkim do ginekologów-położników
Utrzymywanie długotrwałych relacji z lekarzami, klientami oraz ginekologicznymi liderami opinii
Współpraca z działem sprzedaży i marketingu
Planowanie, raportowanie i bieżąca komunikacja dotycząca realizacji zadań
Organizacja, udział i prowadzenie wykładów, udział w konferencjach i zjazdach naukowych
Profil kandydata
Doskonała bieżąca znajomość środowiska ginekologicznego oraz liderów opinii
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Umiejętność koncentrowania się na celach, pozytywne podejście do realizacji ambitnych zadań
Umiejętność pracy w zespole, ale też zdolność do samodzielnej pracy projektowej
Wykształcenie wyższe kierunkowe (biotechnologia, biologia, mikrobiologia, biochemia, medycyna, farmacja, weterynaria, itp.) będzie dużym plusem
Ważne prawo jazdy kategorii B
Praktyczna znajomość pakietu MS Office