aktywna sprzedaż produktów dla mikroprzedsiębiorstw i Klientów indywidualnych oferowanych przez Bank,
samodzielna realizacja założonych celów sprzedażowych,
obsługa i wsparcie Klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Banku,
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami,
kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
odważnych, niebojących się wyzwań,
mających doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta bezpośrednio lub telefonicznie (preferowane doświadczenie w obszarze produktów finansowych lub ubezpieczeniowych),
wysoko zmotywowanych, nastawionych na osiąganie celów,
otwartych, łatwo nawiązujących kontakt z Klientem,
samodzielnych, kreatywnych, z pomysłami na akcje i działania promujące Nest Bank,
ceniących połączenie stabilizacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z dużą samodzielnością w zarządzaniu czasem pracy i sposobem realizacji zadań.