aktywne budowanie stabilnego portfela klientów (Klienci sektora AGRO),
realizację indywidualnych celów biznesowych,
zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi,
aktywne kształtowanie relacji z lokalnymi organizacjami i instytucjami z sektora agrobiznesu,
kreowanie polityki rozwoju obszaru, produktów i przedsięwzięć dedykowanych dla Klientów sektora AGRO,
zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi,
współtworzenie i realizacja strategii w zakresie sprzedaży i rozwoju produktów i projektów dla Klientów sektora AGRO.
ma pozytywne nastawienie oraz otwartość w poszukiwaniu i budowaniu kontaktów,
posiada rok doświadczenia w sprzedaży produktów dla Klientów sektora AGRO,
zna zagadnienia związane z ekonomiką i finansowaniem rolnictwa,
posiada umiejętności handlowe, negocjacyjne i budowania relacji,
ma silną orientację na osiąganie celów i wyników sprzedaży,
posiada entuzjazm i zdecydowanie do podejmowania działań,
posiada dobrą organizację pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.