Zakres obowiązków:
Udział w opracowywaniu długoterminowej polityki handlowej przedsiębiorstwa
Kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej
Pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo, negocjacje umów, budowanie relacji businessowych
Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych
Projektowanie oraz osiąganie celów sprzedażowych firmy
Efektywne zarządzanie zespołem pracowników
Efektywne zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych
Kreowanie budżetu oraz jego realizacja
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej marki
Opracowanie opartego o wskaźniki systemu motywacyjnego dla personelu;
Wdrażanie nowoczesnych metod zarządzania, skierowanie na klienta, współpracę na wewnętrznych i zewnętrznych płaszczyznach działalności firmy;
Zapewnienie współpracy z innymi działami;
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego
Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej firmie produkcyjnej, najlepiej w branży meblowej
Zorientowanie na cel
Doświadczenie w sprzedaży produktów dla klientów biznesowych
Znajomość kanałów e-commerce
Samodyscyplina i bardzo wysokie zdolności organizacyjne
Wysoka kultura osobista i dobra komunikatywność
Doświadczenie w pracy z rynkiem międzynarodowym
Umiejętności analityczne
Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania
Wiedza na temat systemów ERP