Diagnozowanie problemów na płytach głównych, analiza błedów;
Organizacja i realizacja działań zmierzające do rozwiązania problemów technicznych powstałych w procesie produkcyjnym/serwisowym;
Zwiększenie efektywności istniejących procesów technicznych poprzez: optymalizację parametrów procesu, likwidację przyczyn problemów jakościowych, ciągłe usprawnienia procesu, modyfikacje;
Przygotowanie instrukcji technicznych oraz wprowadzenie jch poprzez szkolenia wewnętrzne;
Koordynację działań w zakresie aktualizacji wymagań otrzymanych od Klienta;
Opracowywanie, przygotowanie oraz wdrażanie nowych programów testowych;
Wspołpraca z innymi działami Firmy w zakresie bieżących potrzeb i nowych rozwiązań
Doświadczenie w testowaniu płyt głównych, laptopów, komputerów, znajomość sprzętu komputerowego;
Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie komputerowym;
Umiejętność czytania schematów elektronicznych;
Podstawowa znajomość zasad programowania;
Umiejętność analizowania i wyciągania wniosków, samodzielnego rozwiązywania problemów;
Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu;
Zdolności komunikacyjne;
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2