efektywnie zarządza portfelem produktów w ramach powierzonej kategorii;
opracowuje i wdraża plany marketingowe zorientowane na rozwój podległych mu kategorii produktów;
koordynuje prace związane ze zmianami w portfelu produktów;
inicjuje i bierze aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów;
wdrożeniowych nowych produktów;
analizuje dane sprzedażowe i dystrybucyjne;
monitoruje i analizuje dane rynkowe i konsumenckie;
tworzy materiały niezbędne do komunikacji marketingowej oraz wytyczne;
projektowe dla opakowań produktów;
analizuje efektywności prowadzonych działań promocyjnych i komunikacyjnych;
współpracuje m.in. z osobami odpowiedzialnymi za technologię, zakupy, sprzedaż, R&D;
raportuje efekty swoich działań do Dyrektora marketingu.
wykształcenie wyższe: profil ekonomiczny (marketing, zarządzanie, handel zagraniczny);
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
zorientowanie na cel;
praktyczną znajomość pakietu MS Office;
dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania oraz zarządzania kilkoma projektami jednocześnie;
kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów;
umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków;
systematyczność;
wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne;
umiejętność pracy w zespole z osobami o odmiennych kompetencjach;
entuzjazm i uśmiech na twarzy :)
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – dodatkowy atut