Głównymi obowiązkami będą:
obsługa realizacji bieżących projektów konferencyjnych,
tworzenie harmonogramów prac dla projektów eventowych,
utrzymywanie i rozwijanie długofalowych dobrych relacji z klientami,
współpraca z dostawcami usług hotelowych, cateringowych, transportowych, inżynierii eventowej oraz z impresariatami artystów,
realizacja powierzonych zadań, w tym współpraca z wewnętrznym działem graficznym,
prowadzenie biura organizacyjnego konferencji w tym prowadzenie komunikacji z uczestnikami oraz wykładowcami,
zarządzanie osobami pracującymi w recepcji w trakcie wydarzeń konferencyjnych,
rozliczanie uczestników wydarzeń konferencyjnych,
promocja realizowanych konferencji,
opracowywanie ofert handlowych,
pogodne nastawienie do „trudów dnia codziennego”. Brak nudy gwarantowany!
Wymagania wobec kandydata:
min 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
bardzo dobra organizacja pracy,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
praktyczna wiedza z zarządzania projektami,
umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
dobra znajomość języka angielskiego,
wysoka kultura osobista,
poczucie humoru, komunikatywność, determinacja, odporność na stres,
prawo jazdy kat. B.