udział w tworzeniu strategii marketingowej firmy
realizowanie powierzonych projektów marketingowych
planowanie i realizacja działań promocyjnych w mediach społecznościowych oraz w ramach szeroko pojętego e-marketingu
pisanie tekstów wykorzystywanych w reklamach w Social Media, kanałach sprzedaży online i materiałach drukowanych: w ulotkach, broszurach, katalogach
prowadzenie stron firmowych w Social Mediach
pisanie i redagowanie tekstów na stronę internetową
prowadzenie analiz i badań rynku
utrzymywanie kontaktu z mediami, agencjami, firmami zewnętrznymi w zakresie realizacji określonych projektów
przygotowywanie cyklicznych raportów z działań marketingowych firmy
planowanie i realizacja targów i innych wydarzeń wystawienniczych
min. 3 letniego doświadczenia na tożsamym stanowisku
wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: marketing, media, PR).
biegłej znajomości języka angielskiego
biegłej znajomości pakietu MS Office
umiejętności artystycznych i językowych
doświadczenia w pracy w działach marketingu i social media
umiejętności pracy pod presją czasu
umiejętności łatwego pisania
kreatywności
wiedzy z zakresu marketingu oraz reklamy
doświadczenia w zakresie projektowania materiałów graficznych- będzie to dodatkowym atutem
dobrej znajomości oraz swobodnego poruszania się po nowych mediach
umiejętności analitycznych
budowania pozytywnych relacji z ludźmi