Bieżąca obsługa recepcji
Przyjmowanie i obsługa gości hotelu, meldowanie i wymeldowywanie gości, obsługa płatności
Prezentowanie oferty i aktywna sprzedaż usług hotelowych
Szybkie reagowanie na uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w sposób gwarantujący pełną satysfakcję gości
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz obsługa rezerwacji spływających drogą elektroniczną
Przestrzeganiem obowiązujących procedur oraz standardów sieci
Utrzymanie czystości stanowiska pracy
Wykształcenie średnie
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
Znajomość obsługi komputera, w szczególności: pakietu MS Office, programów zarządzania hotelem (PMS) - znajomość programu Amadeus będzie dodatkowym atutem
Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji
Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu
Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie
Gotowość do pracy w systemie zmianowym