Realizacja założonych planów sprzedażowych w obszarze Klienta korporacyjnego
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami korporacyjnymi oraz współpraca z agentami, multiagencjami i brokerami
Badanie potrzeb Klientów oraz proponowanie odpowiednich produktów i usług jak również przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla Klientów
Dbałości o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
Analiza i monitorowanie działań konkurencji
Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą produktów i usług lub w obsłudze klienta
Wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne
Pozytywne nastawienie do ludzi, otwartość i odwagę w poszukiwaniu oraz budowaniu kontaktów
Inicjatywę, jesteś odpowiedzialny, samodzielny i konsekwentny w działaniu
Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
Zdolność analitycznego myślenia i generowania niestandardowych rozwiązań
Zapał w prowadzeniu szkoleń i prezentacji
Prawo jazdy kat. B
Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń