Trener Sprzedaży Call Center

Branża: Obsługa klienta, call center
Numer oferty: I6KQJ4M1
Wolne wakaty: 1
Złożonych aplikacji: 0
Oferta zakończona
2022-03-03 00:00
Obserwuj pracodawcęObserwujesz tego pracodawcę

Agencja / pośrednik: Tak
topbizness
Polska
. Częstochowa
ul. .
NIP: .
Stanowisko:
Trener Sprzedaży Call Center
Lokalizacja:
Łódź, woj. ŁDZ
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Język:
PL
0 - 0 zł / brutto
Zakończenie:
03.03.2022r. 00:00

Osoba kontaktowa
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
kontakt@bazapracy.pl
Opis oferty

Audyt bieżących procesów z zakresu sprzedaży i obsługi klienta,

Prowadzenie szkoleń, warsztatów i coachingów z zakresu technik sprzedaży, produktu, komunikacji interpersonalnej (call center – połączenia wychodzące i przychodzące),

Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, materiałów informacyjnych, planowanie harmonogramu szkoleń,

Organizacja procesów szkoleniowych przy wsparciu innych Pracowników spółki,

Współtworzenie standardów pracy, w tym rozmów i postaw w obszarze obsługi klienta i sprzedaży,

Dbanie o pogodny nastrój pracy w zespole,

Ścisła współpraca z Menedżerami zespołów oraz HR Business Partnerem.

Wymagania

Prawo jazdy kat. B,

Gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski (do 50% czasu pracy),

Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku trenera call center lub trenera sprzedaży,

Bardzo dobra znajomość pakietu Office (szczególnie w zakresie Power Point-a i Word-a)

Proaktywna postawa, umiejętności organizacyjne,

Łatwość dzielenia się wiedzą i inspirowania innych,

Cierpliwość i dystans do codziennych wyzwań.

Wolne wakaty: 1
Złożonych aplikacji: 0
Oferta zakończona
2022-03-03 00:00
Wyróżnione oferty biznesowe
Strona do poprawnego działania używa plików cookie. Więcej informacji w Polityce prywatności