Audyt bieżących procesów z zakresu sprzedaży i obsługi klienta,
Prowadzenie szkoleń, warsztatów i coachingów z zakresu technik sprzedaży, produktu, komunikacji interpersonalnej (call center – połączenia wychodzące i przychodzące),
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, materiałów informacyjnych, planowanie harmonogramu szkoleń,
Organizacja procesów szkoleniowych przy wsparciu innych Pracowników spółki,
Współtworzenie standardów pracy, w tym rozmów i postaw w obszarze obsługi klienta i sprzedaży,
Dbanie o pogodny nastrój pracy w zespole,
Ścisła współpraca z Menedżerami zespołów oraz HR Business Partnerem.
Prawo jazdy kat. B,
Gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski (do 50% czasu pracy),
Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku trenera call center lub trenera sprzedaży,
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (szczególnie w zakresie Power Point-a i Word-a)
Proaktywna postawa, umiejętności organizacyjne,
Łatwość dzielenia się wiedzą i inspirowania innych,
Cierpliwość i dystans do codziennych wyzwań.