Przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo zamówień publicznych",
Sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej,
Współpraca z przedstawicielami regionalnymi i działem handlowym,
Kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego,
Tworzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Tworzenie estymacji, raportów oraz zestawień,
Analiza konkurencji.
Wykształcenie wyższe – ratownictwo medyczne.
Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
Umiejętność pracy pod presją czasu,
Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole,
Skrupulatność, dokładność oraz systematyczność,
Komunikatywność, dyspozycyjność,
Obsługa komputera - pakiet MS Office, zwłaszcza Excel (weryfikowana znajomość w procesie rekrutacji),
Mile widziane doświadczenie w pracy z zamówieniami publicznymi.