Organizacja udziału firmy w zewnętrznych konferencjach naukowych oraz logistyczne wsparcie w organizacji szkoleń własnych dla klientów
Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów
Obsługa i rejestracja reklamacji
Kontrolowanie wpływów ze sprzedaży
Przygotowywanie raportów efektywności wykorzystania narzędzi marketingowych przez przedstawicieli BU PP
Raportowanie wskaźników dotyczących obsługi klienta
Współpraca w prowadzeniu projektów marketingowych
Stałe śledzenie Internetu pod kątem informacji o rynku medycznym, działaniach konkurencji
Zarządzanie systemem RDF, CSS
Wysyłki : materiały marketingowe do zespołu sprzedażowego/próbki na potrzeby komunikacji z Centralą/kontrahentami itp.
Organizacja materiałów promocyjnych/edukacyjnych/wizualizacyjnych na potrzeby eventów - szkolenia, konferencje, spotkania cyklowe, kontrahenci
Wsparcie w przygotowaniu standardowych/powtarzalnych materiałów marketingowych na podstawie koncepcji i kontentu przygotowanego przez brand managera oraz prowadzenie ich ewidencji/archiwizacji i rejestracji w SAP
Pielęgnacja bazy zdjęć i opisów produktowych na potrzeby działań Zespołu PP – platforma Connect
Wsparcie przy organizacji podróży służbowych działu
Kwestie administracyjne działu
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość programu Excel i Power Point
Znajomość języka angielskiego (głównie pisanie maili)
Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań
Umiejętność priorytetyzacji powierzanych zadań
Umiejętności pracy zespołowej, komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji
Umiejętność dobrej organizacji pracy, asertywność i duża siła perswazji
Znajomość pakietu Microsoft Office