Prowadzenie szkoleń wstępnych produktowych, z zakresu technik sprzedaży oraz standardów obsługi klienta w branży FMCG w wybranych lokalizacjach.
Wdrażanie pracowników (onboarding) działających w różnych kanałach B2B, B2C, Retail.
Współtworzenie programów szkoleniowych dla powyższych działów sprzedaży.
Monitorowanie i weryfikacja jakości przeprowadzonych szkoleń.
Uczestniczenie w opracowywaniu standardów szkoleń.
Posiadasz ok. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń produktowych oraz w obszarze kompetencji sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji).
Na swoim koncie masz min.500 udokumentowanych godzin szkoleniowych.
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne są u Ciebie na porządku dziennym.
Jesteś dynamiczny/a w działaniu.
Cechuje Cię umiejętność kreatywnego myślenia oraz inicjatywna w codziennej pracy.
Posiadacz czynne prawo jazdy kat. B.
Znasz jęz. angielski w stopniu komunikatywny.