opracowanie wdrażanie strategii marketingowej firmy,
tworzenie i prowadzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów (w tym również w mediach społecznościowych),
opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych,
wspieranie działu sprzedaży,
ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów,
współpraca z agencjami reklamowymi czy domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych,
analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję,
analiza efektywności podejmowanych działań.
kreatywność,
konsekwencja w dążeniu do celu,
umiejętność analitycznego myślenia,
komunikatywność,
odporność na stres,
doskonała organizacji pracy
kilkuletnie doświadczenie w dziale marketingu w dużej firmie
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia)
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office a szczególnie Excella
znajomość języka angielskiego