Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami i wyposaże

Branża: Nieruchomości
Numer oferty: XIW8TY6S
Wolne wakaty: 1
Złożonych aplikacji: 0
Oferta zakończona
2022-03-03 00:00
Obserwuj pracodawcęObserwujesz tego pracodawcę

Agencja / pośrednik: Tak
ideajobs
Polska
. Łódź
ul. .
NIP: .
Stanowisko:
Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami i wyposaże
Lokalizacja:
Łódź, woj. ŁDZ
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
0 - 0 zł / brutto
Zakończenie:
03.03.2022r. 00:00

Osoba kontaktowa
Ceramika Paradyż Sp. z o.o.
kontakt@bazapracy.pl
Opis oferty

ZADANIA

Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, w tym koordynacja i nadzór wszystkich firm świadczących usługi w zarządzanych nieruchomościach, jak również firm dostarczających media.

Komercjalizacja nieruchomości dedykowanych pod najem.

Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wynajmem powierzchni zgodnie z przepisami

Ustawy Prawo budowlane.

Przygotowywanie umów i aneksów w zakresie najmu oraz zarządzania nieruchomościami.

Nadzór nad umowami najmu, aneksami, gwarancjami bankowymi najemców.

Rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług.

Rozliczanie i wystawianie faktur dla najemców z tytułu zobowiązań czynszowych oraz za zużyte media.

Rozliczanie oraz bieżące monitorowanie we współpracy z Działem Należności i Ubezpieczeń

stanu płatności najemców.

Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz i sprawozdań dotyczących administrowania nieruchomościami i wyposażeniem.

Identyfikacja i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z powierzonym obszarem obowiązków.

Prowadzenie korespondencji z najemcami i firmami współpracującymi w zakresie administrowania nieruchomościami i wyposażeniem.

Realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków oraz wyposażenia

w firmie.

Zarządzanie wyposażeniem biurowym firmy oraz prowadzenie jego elektronicznej ewidencji.

Planowanie, optymalizacja i kontrola budżetu związanego z wyposażeniem biurowym oraz utrzymaniem nieruchomości.

Wymagania

WYMAGANIA

Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie, administracja, prawo, ekonomia, budownictwo.

Wiedza z zakresu prawa budowlanego oraz przepisów prawnych związanych z administrowaniem nieruchomościami.

Minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze administracji nieruchomościami, pośrednictwa nieruchomościami, najmu komercyjnego.

Licencja Zarządcy Nieruchomości – mile widziana.

Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym.

Komunikatywność, analityczne myślenie, wysoka kultura osobista, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność.

Wolne wakaty: 1
Złożonych aplikacji: 0
Oferta zakończona
2022-03-03 00:00
Wyróżnione oferty biznesowe
Strona do poprawnego działania używa plików cookie. Więcej informacji w Polityce prywatności