ZADANIA
Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, w tym koordynacja i nadzór wszystkich firm świadczących usługi w zarządzanych nieruchomościach, jak również firm dostarczających media.
Komercjalizacja nieruchomości dedykowanych pod najem.
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wynajmem powierzchni zgodnie z przepisami
Ustawy Prawo budowlane.
Przygotowywanie umów i aneksów w zakresie najmu oraz zarządzania nieruchomościami.
Nadzór nad umowami najmu, aneksami, gwarancjami bankowymi najemców.
Rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług.
Rozliczanie i wystawianie faktur dla najemców z tytułu zobowiązań czynszowych oraz za zużyte media.
Rozliczanie oraz bieżące monitorowanie we współpracy z Działem Należności i Ubezpieczeń
stanu płatności najemców.
Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz i sprawozdań dotyczących administrowania nieruchomościami i wyposażeniem.
Identyfikacja i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z powierzonym obszarem obowiązków.
Prowadzenie korespondencji z najemcami i firmami współpracującymi w zakresie administrowania nieruchomościami i wyposażeniem.
Realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków oraz wyposażenia
w firmie.
Zarządzanie wyposażeniem biurowym firmy oraz prowadzenie jego elektronicznej ewidencji.
Planowanie, optymalizacja i kontrola budżetu związanego z wyposażeniem biurowym oraz utrzymaniem nieruchomości.
WYMAGANIA
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie, administracja, prawo, ekonomia, budownictwo.
Wiedza z zakresu prawa budowlanego oraz przepisów prawnych związanych z administrowaniem nieruchomościami.
Minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze administracji nieruchomościami, pośrednictwa nieruchomościami, najmu komercyjnego.
Licencja Zarządcy Nieruchomości – mile widziana.
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym.
Komunikatywność, analityczne myślenie, wysoka kultura osobista, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność.