GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU:
Organizacja i obsługa szkoleń okresowych w 13 lokalizacjach w całej Polsce;
Wsparcie w organizacji i obsłudze szkoleń wstępnych oraz pozostałych szkoleń podnoszących świadomość w zakresie BHP;
Terminowe przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie ze standardem firmy;
Opracowywanie programów szkoleń BHP;
Aktualizacja baz danych;
Wsparcie administracyjno-organizacyjne Działu BHP;
Przeprowadzanie przeglądów warunków pracy;
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.
Pozostałe zadania wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
Minimum 2-letniego doświadczenia w służbie BHP w firmie produkcyjnej;
Bardzo dobrej, praktycznej znajomości przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy;
Znajomości nowoczesnych metod zarządzania obszarem BHP;
Prawa jazdy kat. B i gotowości do częstych wyjazdów służbowych po całej Polsce;
Wykształcenia wyższego kierunkowego lub studiów podyplomowych z obszaru BHP;
Znajomości języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym;
Umiejętności budowania relacji i komunikowania się na każdym poziomie struktury organizacji;
Umiejętności pracy zespołowej;
Samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej.