bieżące, kompleksowe zarządzanie hotelem, nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem wszystkich jego obszarów
pełna odpowiedzialność za kluczowe wskaźniki i wyniki ekonomiczne hotelu, zarządzanie budżetem, bieżąca optymalizacja kosztów
stałe doskonalenie oferty produktowej w zakresie oferowanych usług na rynku krajowym i międzynarodowym
nadzór nad utrzymaniem najwyższych standardów i jakości obsługi Gości Hotelu, monitoring poziomu zadowolenia klientów
kreowanie działań marketingowo-promocyjnych i budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
tworzenie silnego, zmotywowanego i zaangażowanego zespołu pracowników
udokumentowane kwalifikacje
minimum pięcioletnie doświadczenie menadżerskie
potwierdzone umiejętności zarządzania hotelem, preferowane obiekty międzynarodowych sieci oraz uznanych marek
umiejętność tworzenia, wdrażania oraz realizacji strategii sprzedażowo-marketingowej dla hotelu
praktyczna umiejętność planowania i zarządzania budżetem, analizy rezultatów oraz rozumienie wskaźników ekonomicznych zarządzanej jednostki
umiejętność budowania zespołów, skutecznego delegowania i egzekwowania zadań, szkolenia
i motywowania pracowników
umiejętność wprowadzania zmian i włączenia w ten proces całego podległego zespołu
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość drugiego języka obcego będzie mile widziana
samodzielność w podejmowaniu decyzji
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
zdolność do harmonijnej pracy w warunkach stresu
dyspozycyjność
bardzo dobra organizacja pracy
prawo jazdy kat. B