Zadania:
prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
sporządzenie oraz weryfikowanie dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników i zleceniobiorców,
rozliczanie wynagrodzeń - przygotowywanie list płac,
sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników,
prowadzenie ewidencji czasu pracy,
monitorowanie aktualności badań lekarskich,
udział w prowadzeniu sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej.
Oczekiwania:
min. 3 lata doświadczenia w realizacji zadań kadrowo-płacowych,
bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych,
mile widziana znajomość systemu kadrowo-płacowego Enova,
wykształcenie wyższe,
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
samodzielność w działaniu oraz umiejętności rozwiązywania problemów,
dobra obsługa pakietu MS Office,
bardzo dobra organizacja pracy.