Współtworzenie wraz z działem marketingu oraz działem gastronomii oferty eventowej parku, zarówno dla klientów biznesowych jak i prywatnych (eventy typu: imprezy integracyjne, wycieczki szkolne, pikniki, urodziny, spotkania biznesowe w dostępnych salach konferencyjnych itp.)
budowanie bazy potencjalnych klientów i aktywne ich pozyskiwanie,
przygotowywanie ofert, kalkulacji cenowych,
prowadzenie negocjacji z podwykonawcami i dostawcami
zbudowanie oraz wdrożenie własnego zespołu i osiąganie wspólnych celów,
tworzenie indywidualnych ofert w oparciu o potrzeby klientów przy współpracy z działem marketingu,
analizowanie i optymalizowanie oferty oraz kosztów
opracowanie treści materiałów marketingowych
Świadomości, jak ważna jest efektywność i jakość w procesie sprzedaży i obsługi klienta,
doświadczenia w kierowaniu zespołem,
znajomości lokalnego rynku potencjalnych odbiorców,
umiejętności pracy zespołowej, motywowania oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
kreatywności w nawiązywaniu i budowaniu pozytywnych relacji z klientami ,
umiejętności kontaktowania i negocjowania cen,
komunikatywnej znajomość języka angielskiego.