Zadania:
Przygotowywanie projektów graficznych i layoutów na potrzeby marketingowe;
Praca przy tworzeniu artworków w ramach designu nowych grafik
Opracowywanie nowych modeli opakowań
Tworzenie spójnych kreacji na potrzeby promocji i kampanii reklamowych;
Twórcze przekładanie briefu na koncepty graficzne oraz realizację spójnej strategii, wizerunku i designu firmy,
Aktywny udział w projektach zespołu i wsparcie marketingowe
Uczestniczenie w międzynarodowych targach, podejmowanie rozmów dostawcami w obszarze grafiki i marketingu
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
Praktyczna znajomość programów graficznych (Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, Corel Draw i InDesign),
Doświadczenie w pracach nad projektami graficznymi i multimedialnymi (poparte portfolio),
Znajomość zasad związanych z projektowaniem graficznym: kompozycji, typografii,
Umiejętność przygotowywania projektów do druku,
Znajomość najnowszych trendów w zakresie tworzenia kreacji projektów graficznych,
Umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie,
Dobra organizacja pracy – terminowość i zorganizowanie, zaangażowanie w prowadzone projekty
Kreatywność, pomysłowość i komunikatywność,