Zadania:
rozwijanie działań reklamowych i wizerunkowych w mediach społecznościowych
tworzenie kreatywnego contentu i zarządzanie kanałami online (strona www oraz media społecznościowe) w zakresie PR
prowadzenie eventów, konferencji
współtworzenie materiałów reklamowych
aktywną współpracę z influencerami, dziennikarzami, blogosferą i youtuberami
tworzenie artykułów, informacji prasowych i materiałów marketingowych
aktywne poszukiwanie nowych kanałów promocji
wdrażanie i opracowanie planów marketingowych w szczególności budowanie wizerunku
Wymagania:
minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku dziennikarza lub specjalisty w obszarze marketingu, komunikacji
wykształcenia wyższego
umiejętności prowadzenia negocjacji 1:1
budżetowania i raportowania
bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office
umiejętność tworzenia tekstów tzw. „lekkie pióro”
duża dawka energii, pomysłowości i kreatywności
umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego koordynowania kilku zadań (dobra organizacja pracy)
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe atuty to:
doświadczenie w zarządzaniu stroną internetową
doświadczenie w pozycjonowaniu stron i treści
znajomość branży finansowej, zarządzania wierzytelnościami
mile widziana znajomość programu Adobe Photoshop lub innych programów graficznych wspierających tworzenie treści promocyjnych
znajomość Google Ad-Words