opracowywanie i wdrażanie materiałów / narzędzi wspierających sprzedaż;
współtworzenie planów i strategii trade marketingowej oraz marketingowej;
planowanie i realizacja budżetów w powierzonych obszarach;
budowanie ścieżek konwersji i lejków sprzedażowych, segmentacja użytkowników,
wyznaczanie wartości klienta w czasie, atrybucja konwersji;
analiza rynku, działań marketingowych i sprzedażowych;
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie leadów sprzedażowych /rozwój aktywności trade marketingowych, wsparcie działu sprzedaży;
copywriting przy współpracy z SEO;
koordynacja i zarządzanie wybranymi projektami;
raportowanie wyników prowadzonych działań promocyjnych.
Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku poparte realizacjami w marketingu/trade marketingu;
Umysł analityczny;
Nastawienie na cel i wytrwałość w dążeniu do jego osiągnięcia;
Inicjatywa i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
Mile widziana znajomość narzędzi: Salsmango, FreshMail i pokrewnych;
Znajomość pakietu MS Office, w tym dobra znajomość MS Excel;
Nastawienie na rozwiązywanie problemów („bring solutions, not problems”);
Łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista;
Odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę.