Do Twoich obowiązków należeć będzie między innymi:
kontakt z klientem w obszarze powierzonych obowiązków,
kontrola jakościowa komponentów i produktów z wykorzystaniem bazy danych klienta i zgodnie z procedurami klienta
zbieranie i analizę danych logistycznych niezbędnych do monitorowania kluczowych wskaźników efektywności
sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby klienta oraz przełożonych,
bieżące rozpatrywanie wpływających reklamacji z uwzględnieniem i sprawdzeniem bieżącego stanu magazynowego
szkolenia pracowników
wdrażanie projektów
wdrażanie i nadzór komponentów Lean Management
aktywne uczestnictwo w inwentaryzacjach
Jeżeli posiadasz:
znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
dobra znajomość i łatwość w posługiwaniu się pakietem Office (Excel, Word, Power Point)
umiejętności analityczne
umiejętność pracy w zespole
komunikatywność
umiejętność przekazywania wiedzy i informacji
Dodatkowym atutem będzie:
doświadczenie na podobnym stanowisku
znajomość programu SAP
znajomość Lean Management