konsultacje farmaceutyczne oraz zdalny kontakt z Pacjentem przy pomocy chatu dostępnego w ramach aplikacji DOZ.PL,
zdalna weryfikacja możliwych interakcji farmaceutyków zamawianych przez Pacjentów,
nadzór merytoryczny nad kartami produktów dostępnych w ofercie DOZ.pl,
rozwój „Encyklopedii leków i ziół” – tworzenie i aktualizacja wpisów,
nadzór merytoryczny nad artykułami publikowanymi na DOZ.pl,
udział w innych projektach wewnętrznych.
wykształcenia wyższego – Magister Farmacji – warunek konieczny,
wiedzy na temat działania poszczególnych farmaceutyków, możliwych działań niepożądanych oraz interakcji z innymi farmaceutykami,
wysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
„lekkiego pióra” i umiejętności dostosowania języka komunikacji do pacjentów,
samodzielności w działaniu, skrupulatności i dokładności,
znajomości pakietu MS Office,
chęci nieustannego rozwoju,
wiedzy na temat rozwiązań e-commerce oraz SEO (mile widziana).